Gästblogg a la Elina

 
 
Här är 2 av mina egna sommar favoriter. Tyvärr skulle jag lagt upp några fler men det gick tyvärr inte. Hoppas Adina har det bra och alla hennes blogg läsare. Tänkte skriva lite fakta om mig!
 
* Jag har känt Adina så länge jag kan minnas
 
*Jag är 1,58 kort
 
*Jag är livrädd för ormar!
 
*Adina fick mig att börja bli intresserad för att fota
 
*Jag har bloggat själv
 
*Jag kan verkligen inte gå i klackskor eftersom min balans suger
 
*Jag har haft hur många smeknamn som helts Bettan ,myggan, klanten, Ellen-berry, berry och Ellen osv.
 
*jag vill inte börja 9:an nu efter sommarn
 
*Jag är hur kittlig som helst fråga Adina ;)
 
*Jag har dysleksi (ifall det finns stav fel )
 
Om ni nu undrar vem jag är eller hur jag ser ut så klicka på länker HÄR! Sådär ja Kram Kram ,Elina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0