GÄSTBLOGGAR

Hej jag har fått i uppgift att göra ett blogginlägg här på Adinas blogg när hon är och roar sig på Liseberg..
Jag heter Ida Carlson och går i samma innebandylag som Adina, har känt henne sen jag va typ 7-8 år. Adina är en superrolig och gullig tjej som man aldrig har tråkigt med.
Jag läser Adinas blogg dagligen eftersom hennes bilder är så himla bra, så alla som läser den här bloggen borde ta i tipsa fler att läsa den här bloggen :)
Nu kan jag inte skriva mer för jag ska iväg till min bästakompis som fyller 15 idag.
TACK FÖR MIG !
Nu tog jag en bild ur Adinas arkiv förlåt de kanske va lite tråkigt men de krånglade ju så att ladda upp från mobilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0