Svaren på frågestunden

Amanda Haltia: Vad tycker du om mig?? ;)<33

 

Svar: Jag tycker att du är en underbar kompis söt och oerhört snäll.Ställer alltid upp :)

 

jag är kol, hihihi nu vet du vem jag är:


Hur många objektiv har du?

 

Har du ett stativ?

 

Hur länge har du fotat?

 

Och varför är du så fiiin?

 

Svar:


Jag har 3st ett 50mm 1.8, 18-55 , 55-200

 

Ja jag har ett Digipod

 

Jag har fotat med mammas kamera 2009 men jag har fotat mest när jag fick min kamera julen 2010

 

Tack så mycket men du är fin <3

 

mamamamamam:


hörde för ett tag sen att du och några till hade bytt lag? i innebandyn alltså.
och då undrar jag vem du tycker att du har "kommit närmast" i det nya laget, som du inte spelat med förut?

 

hur länge har du fotat?

 

din allra finaste bild?

 

vad heter dina föräldrar, och är dom skiljda?

 

bästa vännen?

 

har du några syskon?

 

hur nöjd är du på en skala med ditt Nikon 50mm 1.8 objektiv, och vart köpte du det?

 

har du några klackskor? bild isåfall.

 

vart bor du?

 

hur länge har du spelat innebandy?

 

sminkar du dig? visa hur isåfall!

 

alla frågor från mig denna gång.
kram, älskar din blogg!

 

Svar:


Jag tycker att jag har komit många ganska nära men Jossan,Pettersson, Elin Höögh och Lovisa Dahlman tycker att alla är jätte snälla.

 

Svaret ser du där uppe ;)

 

Kommer lägga ut mina finaste bilder i ett inlägg om några dagar ;)

 

Catharina och Tobias nej dom är inte skiljda

 

Jag har många JÄTTE  bra vänner men Rebecca och Elina står mig nära :)

 

Nej jag har inga syskon.

 

Hittils har jag inte hunnit fota med objektivet men hittils är jag nöjd. Jag fick det i julklapp men det är köpt på Net On Net.

 

Jag har 3 skor med klack men dom är inte så höga och dom är kil klack.

 

Jag bor i Karlstad

 

Jag har spelat innebandy i ungefär 7 år

 

Jag gillar inte att sminka mig jag ser seriöst ut som en tant i smink kanske är konstigt eftersom jag går i 7:an men jag tycker inte man behöver smink.

 

.....:


Hej gillar du någon?

 

Snyggaste killen i din klass

 

Sötaste tjejen i 7.8.9

 

Gillar du någon

 

Svar:


Hej!! Nja jag vet inte

 

Jag tycker att det finns många i klassen som är söta på sitt sätt men jag vet inte riktigt om någon är snygg så jag vet inte

 

På rudskolan i 7 tycker jag Ebba Bissman. 8 tycker jag Olivia Weslien. 9 tycker jag Hanna Gustavsson

 

Än en gång så vet jag inte.

 

Lovisa :) :


Hej!

 

1. Har du någon favorit bild, isåfall vilken?

 

2. Om du fick resa vart du ville, vart skulle du åka?
hihi, :D

 

Svar:


Kommer lägga ut dom i ett inlägg om några dagar :)

 

Jag skulle åka till USA !!! :)

 

Clara kolmodin:


Om du fick resa vart du ville, vart skulle du då åka? :)

 

Favoritfärg?

 


Favoritdjur?

 


Favoritmat?

 


Efterrätt?

 



Jao..

 

Svar:

 

Jag skulle åka till USA!!

 

Jag gillar enkla färger svart vit grå och lite brun berst (förlåt stavning)

 

Hund är det bästa sen kommer nog katt :)

 

Jag ÄLSKAR skagenröra och kräfter men jag gillar även pizza och fish and chips :)

 

Kladdkaka, pannakotta chokladbollar och glass

 

Rebecca:

 

Fråga 1: tycker du någon på skolan är snygg?

 


2: vem är bäääst?;)

 


3: kan du göra ett video inlägg på dig eller någon redigerings sak?:)

 


4: hur går du helst klädd!:)

 


5: älsklings foto ( visa det på bloggen)?:)

 

Svar:


Ja det tycker jag ;)

 

Öööö jaaaaag ;O nej då ;)

 

Ja en redigeringsak har jag tänkt att göra snart en valig video blir det om ett tag kanske vi får se

 

Jag gillar att klä mig snyggt eller vad man nu kan säga. Men jag gillar jeans och en snygga tröja/ tunika

 

Som sagt ska jag visa det snart :)

 

 


Det var allt från den här frågestunden kommer nog en till ;)


Kommentarer
Postat av: elina

Jag tycker de borde komma en till frågestund snart han ju Internet fråga juuu ... Kramis <3

2012-02-06 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0