Utmaning: Hanna

1. Vad är det sämsta med skolan?

Läxor,Prov och sena dagar.


2. Ditt favoritord?

Jag brukar just nu säga : Vad sa du sa du?


3. Inte använda mobilen eller inte använda datorn på ett år?

Jag skulle faktiskt inte klara mig utan dator.


4. Vill du helst ha din mammas eller pappas yrke när du blir stor? Vad är det då?

Sorry mammi och pappi men jag skulle inte vilja jobba med något av deras yrken.


5. Aldrig få ha på sig jeans eller aldrig mjukisbyxor?

Jag gå jämt i jeans så dom skulle jag inte klara mig utan.



6. Den klassiska frågan - Du fick ta med dig 5 saker till en öde ö, VAD?

Dator,Kameran,Mobil,Internet och en telefon med en sensor så dom kan hitta mig och ta mig hem.


7. Vad är det bästa med vintern?

Jag fyller år!! Julen,Åka skidor och mysa inomhus.


8. Den bästa filmen genom tiderna?

Jag älskar verkligen Pippi <3

 

9. Vad skulle du gjort om Michael Jackson knackade på ditt hus ikväll?

Jag skulle SKRIKA och gömma mig och ringa polisen (men polisen skulle antagligen inte tro mig eftersom han är död)

 

10. Det pinsammaste som hänt dig?

En gång på en cup när jag var liten så pickade jag på min kompis pappas axel och frågade om han hade sett min pappa och då vände han sig om och då såg jag att det inte var min kompis pappa.Då sa han: Behöver du hjälp att hitta din pappa. Och jag bara : ee nej där är han! och så sprang jag där ifrån.


11. Vad skulle du heta om du fick bilda ett nytt förnamn med bokstäverna i ditt efternamn?

Mitt efternamn är ju så långt så jag tar några bokstäver och då blir det NASSE!! Hahahah.



Jag vill utmana: Jossan Amanda Ida Ebba Ida


1. Skulle du vilja ha en tatuering isåfall vilket motiv?

2. Bok eller Hörbok?

3. Favorit djur?

4. En grej som ska finnas hos en kille.

5. Det roliagste som har hänt dig?

6. Favorit låt?

7. Randigt eller rutigt?

8. Vilket internet använder du?

9. Säg 5 saker du ska göra innan du dör.

10. Hoppa bundji jump eller hoppa falskärm?

11. Säg ett roligt skämt


Kommentarer
Postat av: Slemmy

Hej! Var gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal hos mig! Tävlingen avslutas 14/6, så passa på. Riktigt enkelt att anmäla sig dessutom! :D

http://slemmy.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal.html

Kram! :)

2012-06-02 @ 15:52:17
URL: http://slemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0